Inici » Àgora » El Col·legi Oficial d’Enginyers Agrònoms de Catalunya renova els seus càrrecs

El Col·legi Oficial d’Enginyers Agrònoms de Catalunya renova els seus càrrecs

Recentment, la Junta de Govern del Col·legi Oficial d’Enginyers Agrònoms de Catalunya ha pres possessió dels seus nous càrrecs. Fruit de la convocatòria electoral celebrada a finals del passat any, la nova junta s’ha presentat en societat.

ELS PROJECTES MÉS IMMEDIATS SÓN ACONSEGUIR LA PLENA OCUPACIÓ I FOMENTAR EL CREIXEMENT PROFESSIONAL DELS COL·LEGIATS

Aquesta junta, encapçalada per l’anterior degà Josep M. Rofes i Sans, fou l’única candidatura presentada en la convocatòria, un fet que demostra la important tasca realitzada durant l’anterior mandat dels darrers quatre anys.

Fruit de la cohesió interterritorial i de l’assoliment de tots els objectius marcats en l’anterior programa de govern, ara la nova Junta de Govern vol afrontar nous reptes que permetin posicionar a l’enginyer agrònom com un dels referents imprescindibles per al desenvolupament sostenible del món rural. Tot i la renovació, la continuïtat i consolidació dels treballs que s’han portat a terme en l’últim període, són la base per a les garanties de les propostes de futur. Unes garanties que també venen avalades per l’experiència d’un equip de persones, que més enllà d’altres coincidències o inquietuds, tenen en comú sobretot la seva passió per la seva professió: l’enginyeria agronòmica.

La nova junta de Govern del Col·legi d’Enginyers Agrònoms queda formada per les següents persones:

Aquest nou programa d’accions i compromisos fins l’any 2012 es poden resumir en els següents àmbits:

• Promoció de la professió en els diversos centres d’ensenyament secundari i universitari; organització de col·loquis amb persones destacables de l’entramat agroindustrial del nostre país; potenciació de la relació amb la resta de col·legis professionals per tal d’assolir sinèrgies davant els nous reptes de la societat i incrementar les relacions internacionals per tal d’engegar projectes de cooperació.
  • Els servei al col·legiat aconseguint la plena ocupació mitjançant la gestió d’una potent i eficaç borsa de treball; creació d’un servei on line d’assessorament sobre ajuts, subvencions, modernització, emprenedoria, etc..; organització de cursos de formació que permetin garantir l’actualització permanent i continuada del coneixement dels nostres professionals i manteniment de la millor cobertura de responsabilitat civil professional per garantir la màxima seguretat del nostre servei i de les nostres obres públiques i privades.
  • Compromís amb la societat amb la redacció del nostre Codi Deontològic i mitjançant l’organització de fòrums de debat, poder ser més participatius en la resolució de les principals problemàtiques del nostre país.
  • Degà:
    Josep Maria Rofes i Sans
  • Vicedegà:
    Ignasi Grau i Roca
  • Secretari:
    Pau Oromí Martí
  • Interventora:
    Sofia Bajo de la Fuente
  • Vocal de Relacions amb el Consell:
    Carles Estarán i Justribó
  • Delegat de Barcelona:
    Miquel Pujol i Palol