Inici » Àgora » El segon núm. de la revista “Alimentació i comunicació” parla sobre els aliments “ultraprocessats” i la informació que arriba als consumidors

El segon núm. de la revista “Alimentació i comunicació” parla sobre els aliments “ultraprocessats” i la informació que arriba als consumidors

El segon núm. de la revista “Alimentació i comunicació” parla sobre els aliments “ultraprocessats” i la informació que arriba als consumidors

Títol de la publicació: La informació sobre aliments “ultraprocessats”: mites i realitats

El segon número de la col·lecció Alimentació i Comunicació, tracta la influència de la comunicació en la percepció dels consumidors sobre aquest tipus de productes i els reptes informatius que tenen tots els agents involucrats, des de l’Administració i les empreses del sector fins als científics i tecnòlegs, passant pels dietistes-nutricionistes i els divulgadors. La publicació recull les ponències d’un grup d’experts i el posterior debat sobre aquest tema celebrat a la Universitat Pompeu Fabra el 20 d’octubre del 2020.

  • Edició: Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP) de la Generalitat de Catalunya i l’Observatori de la Comunicació Científica de la Universitat Pompeu Fabra (OCC-UPF).
  • Coordinació: Gonzalo Casino i Andreu Prados (OCC-UPF); Glòria Cugat i Isaac Salvatierra (DARP)

Enllaç a la revista

Share This Post