Inici » Àgora » Nou equip de govern al Col·legi i Associació dels Enginyers Agrònoms de Catalunya

Presa de possessió dels nous càrrecs de la Junta de Govern del Col·legi Oficial d’Enginyers Agrònoms i Junta Directiva de l’Associació d’Enginyers Agrònoms de Catalunya

El dia 12 de gener ha tingut lloc la presa de possessió dels nous càrrecs de govern del Col·legi i Associació d’Enginyers Agrònoms de Catalunya com a resultat de les eleccions que es van celebrar telemàticament els dies 26 i 27 de novembre de 2020.

Conxita Villar Mir és la nova degana i presidenta dels Enginyers Agrònoms de Catalunya

La nova degana del Col·legi i presidenta de l’Associació d’Enginyers Agrònoms de Catalunya és Conxita Villar Mir, enginyera agrònoma per la Universitat de Lleida especialitzada en agricultura europea i la PAC, ha complert el programa de doctorat en Economia Industrial i és Màster en Directius en Consell d’Administració. Actualment treballa de secretària executiva del Consell Social de la UdL i és ponent en l’àmbit de les habilitats directives en diversos màsters i cursos. Conxita Villar ha estat membre de la Junta de Govern del COEAC des de l’any 1998, essent delegada de Lleida del COEAC del 2012 al 2020.

Durant l’acte de presa de possessió la degana Conxita Villar va dedicar unes paraules d’agraïment a totes les persones que li han donat suport així com a tota la resta de companys/es que formem part d’aquest col·lectiu afirmant que emprèn aquesta nova etapa amb molta il·lusió. A més, la degana va assenyalar que com a part del sector agroalimentari tenim reptes molt diversos per davant als propers anys com la demanda alimentària, les noves tecnologies o la sostenibilitat i que els professionals de l’enginyeria agronòmica podem ser part de moltes solucions. Per últim, va afegir que es prioritzaran les actuacions de promoció de la figura dels enginyers i enginyeres agrònomes.

Encapçalat per la degana, l’equip de govern està format per el vicedegà Josep Ma Dilmé, el secretari Arturo Sánchez, la tresorera Paquita Escoi, els delegats i els vocals de cada demarcació. Les noves incorporacions en aquesta Junta són el secretari Arturo Sánchez, la delegada de Barcelona, Mercè Raventós i el delegat de Lleida, Domènec Vila, encara que aquests dos últims ja havien format part de la Junta en períodes anteriors. Així mateix, el delegat de Girona, Josep Ma Vallés, i el delegat de Tarragona, Joan Viñas, continúen ocupant el mateix càrrec. En la presa de possessió tots els membres de la nova Junta van agraïr el suport i  van transmetre la seva voluntat de seguir treballant per al col·lectiu amb moltes ganes.

Així, la nova Junta està formada pels següents membres: