Inici » Àgora » Nota de premsa: Taula rodona: “La carn i l’informe de l’OMS”.

Nota de premsa: Taula rodona: “La carn i l’informe de l’OMS”.

Lloc: Col·legi / Associació d’Enginyers Agrònoms de Catalunya. Passeig de Gràcia, 55, 6-6. 08007 Barcelona
Dia: dijous, 5 de novembre de 2015 Hora : 19:00 Durada: 1h 30 m.

Aquests dies el sector carni s’ha vist convulsionat per la publicació de l’informe de l’OMS sobre l’alerta de la carn vermella i la carn processada. L’informe ha generat preocupació en el sector i ha transcendit als mitjans de comunicació, els quals se n’han fet ressò i n’han parlat àmpliament.
Però realment, com hem d’analitzar aquest informe?. Atesa la importància del sector i la possible repercussió en la salut humana, hem cregut oportú organitzar una taula rodona amb experts de reconegut prestigi per conèixer el seu parer i representants del sector per conèixer la repercussió que està tenint.

Dia: dijous, 5 de novembre de 2015 Hora : 19:00 Durada: 1h 30 m.

Per fer aquest anàlisi comptarem amb:
Dr. Pere Gascón, Consultor Sènior del Servei d´Oncologia, Hospital Clínic i Professor i Director de la Càtedra d’Oncologia i del Coneixement Multidisciplinari de la Universitat de Barcelona.
Dr. Abel Mariné, Catedràtic emèrit de Nutrició i Bromatologia. Campus de l’Alimentació. Facultat de Farmàcia. Universitat de Barcelona.
Sr. Ricard Julià, Mestre artesà i membre de la Junta de GremiCarn
Sr. Josep Fríguls, President d’Anafric.
Moderadora: Dra. Silvia Burés, Dra. Enginyera Agrònoma i degana del COEAC.

Més informació clicant aquí

Col·legi /Associació d’Enginyers Agrònoms de Catalunya.
www.agronoms.cat
Passeig de Gràcia, 55, 6è. 6a