Inici » Àgora » Funcionament del Registre de l’Institut Municipal d’Hisenda de Barcelona

Funcionament del Registre de l’Institut Municipal d’Hisenda de Barcelona

Funcionament del Registre de l’Institut Municipal d’Hisenda de Barcelona

Per presentar documents o escrits al Registre de l’Institut Municipal d’Hisenda, les persones jurídiques, les entitats i els professionals de la gestió heu d’utilitzar la  Seu Electrònica Municipal  seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat on trobareu  l’entrada al Registre electrònic i als tràmits telemàtics.

La Seu Electrònica Municipal es troba oberta les 24 hores del dia els 365 dies de l’any. Aquí podeu consultar tota la informació relativa als canals electrònics, els mètodes d’identificació i l’advertiment que cal comprovar si hi ha un tràmit específic per a la sol·licitud que es vol fer. Si no hi ha un tràmit específic, haureu d’utilitzar la instància telemàtica genèrica per efectuar la sol·licitud o el tràmit.

Data aplicació

Fa poc s’havia comunicat que a partir de l’1 d’agost de 2020,  els escrits i documents  que no es presentin a través de la seu electrònica  no se’ls donaria entrada al registre de l’IMH i es consideraria  no presentats d’acord amb allò que estableix l’article 16.8 de la Llei 39/2015.

Tenint en compte la situació actual, s’ha decidit allargar aquest termini. No obstant això, els recomanem utilitzar el registre telemàtic atès que és una forma més ràpida i eficaç de registrar documents.

Pròximament s’informarà de la data a partir de la que només es podran presentar documents o escrits al Registre de l’Institut Municipal d’Hisenda a través de la Seu Electrònica Municipal seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat

Share This Post