Inici » Esdeveniments » Agenda » Webinar: 9 raons per aplicar la metodologia TCQ o TCQi

Webinar: 9 raons per aplicar la metodologia TCQ o TCQi

Inici 30/06/2020

9 raons per aplicar la metodologia TCQ o TCQi

Estàs pensant com digitalitzar la gestió del procés constructiu dels teus projectes i fer un salt tecnològic?

Els propers 30 de juny i 1 de juliol es presentara un webinar en què donaran les claus de la digitalització de el sector de la construcció, els avantatges que aporta i com la metodologia TCQ / TCQi pot ajudar-te a fer un salt tecnològic rellevant.

Coneix la metodologia TCQ (aplicatius d’escriptori) / TCQi (aplicatius en el núvol) i les possibilitats que ofereix en la gestió de l’procés constructiu en totes les fases del cicle de vida. Abasta totes les disciplines del projecte, obra i explotació, amb mòduls de pressupost, certificació, planificació, gestió de control de qualitat, gestió del model ambiental, seguretat i salut, gestió del manteniment, etc.

Miguel Ángel Gonzalo , director de l’Àrea de Construcció, i Montse Duran , Cap de Departament de Gestió de l’Procés Constructiu, seran els encarregats d’explicar-te les principals virtuts que t’ofereix l’aplicació de la metodologia TCQ / TCQi en el procés de la digitalització dels processos constructius.

Algunes d’aquestes són:

  • Facilita la creació d’una base de dades completa pròpia, de l’històric de projectes / obres que proporcionessin dades reals que seran estimacions més aproximades per a futures noves licitacions / projectes / obres.
  • Consulta de dades més ràpida i segura. Documents en línia versus el document físic.
  • Afavoreix la generació de pressupost, certificació i planificació, així com el seu seguiment a partir d’un model BIM, assegurant la interoperabilitat amb totes les plataformes BIM de mercat (TCQ5.5-TCQi PRE-CER-PLA).
  • Beneficia el treball col·laboratiu a l’disposar de la informació en temps real i el contacte directe i continu amb clients i tots els involucrats de el projecte / obra (tots els mòduls TCQi).
  • Estandarditza i agilitza els processos de redacció de projectes, licitació (comparació d’ofertes), seguiment de projectes / obres i de l’manteniment d’actius.
  • Millora l’eficàcia i productivitat en totes les feines, reduint així els costos operatius i de gestió.
  • Fomenta la capacitat de presa de decisions, recolzant-se en les dades.
  • Compromís social i de sostenibilitat ambiental, gràcies a millores proposades en projectes més sostenibles (GMA) i a l’estalvi en el consum de paper.
  • Permet el teletreball i afavoreix la mobilitat podent treballar allà on siguis.

Inscripcions

Disposes de dues opcions per inscriure’t. Se’t recomana que t’apuntis encara que no puguis assistir en directe, ja que en les hores posteriors t’enviaran el vídeo de la sessió, juntament amb la presentació utilitzada en aquesta.

Sessió en castellà

Dimarts, 30 de juny, de 16: 00h a 17:30 h

– Inscripció –

Sessió en català

Dimecres, 1 de Juliol, de 11:00 a 12:30 h

– Inscripció –

Compartir

Torna a Formació