Inici » Àgora » Primera degana del Col·legi i Associació d’Enginyers Agrònoms de Catalunya i paritat a la Junta de Govern.

NOTA DE PREMSA

Amb motiu de la renovació de càrrecs de la Junta per cessament estatutari del Col·legi i l’Associació d’Enginyers Agrònoms de Catalunya, el dia 5 de febrer de 2013, pren possessió la nova degana/presidenta, Sílvia Burés, elegida a la Junta General celebrada el passat mes de desembre.

La nova degana, Sílvia Burés, que pren el relleu amb molta il·lusió i molts ànims per a afrontar els nous reptes de futur, encapçalarà un equip renovat, que per primera vegada, comptarà amb una participació equilibrada de dones i homes.

Burés, enginyera agrònoma per la UPC i doctora en Horticultura per la Universitat de Geòrgia, als Estats Units, va començar la seva carrera professional en l’àmbit de la recerca i la docència per passar a dedicar-se l’any 1997 a l’empresa privada on ha dirigit els negocis familiars de fabricació de substrats de cultiu. El seu caràcter emprenedor i innovador la va portar fa tres anys a crear l’empresa de noves tecnologies aplicades al cultiu en entorns urbans, BURESINNOVA S.A., que actualment dirigeix.

Nova Junta

Degana, Sílvia Burés Pastor